İçimden bi sesle anlık olarak test yaptım ve çizgi direk çıktı sonrasında da tekrarladım testi ve yine çıktı. Ertesi gün kan verdim 1.20 değer çıktı daha adetime 12 gün var diyorum ya ihtimal yok öyle bilinçli olan kaçak göçek olduysa anca bi anda geldi test yapma durumu. Kardeşimde de böyle çıkmıştı değer sonra yükseldi tabi bende o yüzden şu an emin olamıyorum testlerde çizgim net ama değer ne durumda bilmiyorum. Sizde böyle oldu mu ? Benim 2.hamileliğim zaten kızım 4 yaşında şu an onda direk yüksekti değer birde hiçbir hamilelik belirtim olmadı hamilelik sürecinde de o yüzden de anlayamıyorum