isimsiz19 Betbet98 Çok zor bilmiyorum sanırım bu uygulama da beni üzüyor aslında çok seviniyorum hamilelik haberlerine ama anlarsın beni imrenmek o çok zor işte🥹
Betbet98 isimsiz19 bende hamile olanlara çok seviniyorum ama gel görki kaç senedir giriyorum buraya ama ben hiç güzel bi haber paylaşamadım😭herkesten umut besliyorum acaba diyorum..
BthB Allah isteyen herkese nasip etsin. Ben de 6 cm çikolata kistiyle hamile kaldım. Psikolojik olarak rahat olmak çok önemli.
Erva18 GamzeAglmz iki yumurtada da kist varmı o da önemli canım benim çikolata kisti sol tüpümu kapatmış hag çektirdim sağ acıktı 3 kere gebe kaldim
isimsiz19 Betbet98 of bilmiyorum inan ne olucak halimiz sen rahim filmi çektin mi ben sanırım çektiricem eylülde
Betbet98 isimsiz19 ben çektirdim evet ama yok.. usgde her iki yumurtada pcos görüntüsü amh yüksek yani yüksek derece pcosum