Elifceylann evet canım doğdu 10 aylık oldu bile hatta 4 aylıkken 2. Hamile kaldım kendiliğinden oldu şaşırdım rabbim dileyen herkese nasip etsin strese girme her şey nasip yeşillik tüket bol bol su tuket kafanı başka şeylerle meşgul et güzel haberlerini bekliyoruz