Karamell0808 canım benim de 4 gün vardı. İlk etapta çıkmadı hatta çok sonra çıktı. 5 dkk dan sonrası sayılmaz diye birkaç gün bekledim tekrar yaptım hemen çıktı silik bir çizgi. Ama ben kan testi yapmanı tavsiye ederim. En kesin en net orda çıkar. Benimki 87,92 idi. Henüz 2 haftalıktı yani.