Turkbrc Gebelikte sırt üstü yatma kaçıncı haftadan sonra riskli şuan 22 haftalığım ama çok rahat yatıyorum karnım var ama sabit yatamıyorum
_ozlmm Turkbrc Ben 27.haftadan sonra diye biliyorum yanlış hatırlamıyorsam 2.trimester bittikten sonra yatılmaması gerekiyor 🤔
mervemurat16 Turkbrc ben doğuma kadar sırt üstü uyudum.Siz yan bile yatsanız vücut kendini rahat hissettiği pozisyona alıyor belki o zaman bile sırt üstü uyanabilirsiniz.
ggmom Turkbrc 4. Aydan sonra onerilmiyor rahim baskı yaptığı için kan akışı yavasliyornus bebeğe ben 25 im bazen yatıyorum hemen rahatsız oluyor hissediyorum içimde dönüyorum hemen
Leylaaa_46 Turkbrc bende arada yatıyorum yan taraflarım ağrıyınca 😂 uzun süreli yatmıyorum ama zaten belli bir zaman sonra rahatsız ediyor 15 20 dk sırt üstü yatıyorum