babygst Merve0132 çok şükür araları bi yaş bi kız bi oğlan da bana nasip oluyor 🌷🥹😅 Allah razı olsun canım
Hasret3449 Merve0132 maşallah sağlıkla gelsinler inşallah peki hangis kız üstmü altmı Bu ultrason kağıdında❤️☺️
Birbebekk Sermec27 cnm selam bişey sorucam sezeryan sonrası kontrole gittim mi neye bakıyorlar tam olarak bende previali sezeryan doğum yaptım çünkü 10 gün sonra kontrole gelin dediler
Sermec27 Birbebekk 1 hafta sonra gitmiştim sonra 3 hafta sonra gitmiştim herşey yolundaydı bir daha da gitmedim
Merve0132 Mrrrve gösterir inşallah, benim bi gün önce devlet hastanesinde kontrolüm vardı erkek olan kordonu bacağının arasına almıştı. Doktor bi türlü emin olamamıştı. Sonra özeldeki doktorum söyledi 🙂