Bir ayı geçti üç kere falan antibiyotik kullandım iki gün geçiyor yine başa sarıyor az önce lavaboya gittim afedersiniz yeşil renkte koyu sümüksü kıvamda gelmiş bu da enfeksiyon diyor cumaya randevu aldım tekrar gideceğim suyu da çok içiyorum neden geçmiyor anlamıyorum korkuyorum da bebekle ilgili bir durum olmasından sizin de böyle sürekli tekrarlıyor mu