Kızlar ilk oğlum 36+4 makat geliş erken doğum oldu . İkinci oğlum da şuan 25. Haftadayiz ben doktora tutabildigimiz kadar dursun istiyorum dicem en azından 39 görelim diye.🥲 Ama bı kaç kişi bana ilki erken dogduysa bu bebeğin de erken gelir hatta daha erken gelir falan dedi . Böyle birşey yaşayan var mı ikinci çocuğunda ?