Esra1999 Güzel anneler benim cinsiyeti öğrenmeye gidicez erkek olurda bulduk mert uras olucak hayırlısı olsun inşallah ama kız olursa ne koyacağımı bilmiyorum öneriniz var mı
Hamide_00 Esra1999 ben Elisa veya öykü düşünüyorum ama elisa daha hoş ve anlamı güzel size tavsiye ederim 🥰
MerveA7 Esra1999 liya ve ilay ismi çok hoşuma gidiyor doğum olasıya kadar başka hangi isimleri beğenicem acaba 😄🥲
Minnaksever Esra1999 kızımın adı Gülce 2 numaramız da kız büyük ihtimal Allah nasipe ederse Gökçe olacak 🥰
Ebrucar Duru Maysa Almıla Tomris Umay’a karar vermiştik biz daha sevgiliyken. Üzerinden 7 yıl geçti ve herkes Umay koymaya başladı. Şimdi de herkese söyledik değiştiremedik de kaldı 🤭 biz mecbur Umay koyacağız ama böyle olacağını bilsem Maysa derdim🤷🏻♀️
MerveA7 Ebrucar maysa da güzel isimmiş eşim tomris ve umayı beğeniyor benim de hoşuma gitmiyor açıkcası kızımın adını o koydu şimdi de ben koyayım diyorum ilk kızımın adı da duru 🙃
Momybaby Ebrucar maysa bende çok sevmiştim burada yazılı görünce şaşırdım 😊 ama eşim telafuzu zor diye vazgeçtik. Umayı bizde düşünüyoruz ama anlamı kafamı çok karıştırıyor ..
Ebrucar MerveA7 Türkçü isimlerin artması bir yandan çok güzel ama herkes Umay koyunca hevesim kaçtı. Maysa konusunda ısrar edin bence 😂
Blossombasket İnci Ahu Zümra Ben de böyle isimleri çok seviyorum 🥰 kızım olursa bu tarzlarda koyarım ❤️
Cagla-2434 Umay İpek Sahra Doğa Başak burada açılan postlarda gördüğümde begendigim isimler 🌸❤️ oğlum olacak Deniz 🧿