Civ3cic anksiyete varsa tedavi olmadan öyle geçmiyor tedaviside zor değil devletten randevu alın psikiyatriye onlar size ve durumunuza uygun bir yol önerirler zaten hiç kendini emziriyorum ilaç kullanamam vs diye şartlama emin ol anksiyete ve panik atak yaşayan biri olarak ilerlemesi halinde bebeğinle ilgilenirken de sorun yaşamaya başlarsın hayat yaşanmaz hale gelir bunları korkutmak için demiyorum yani bende yaşadım aylarca çektim en sonunda doktora gittim ilaca başladım 2-3 haftaya rahatladım 3-4 ay kullandım sonra bıraktım şimdi 7 aylık hamileyim tedavi olmasaydım eminim hamileliğim berbat geçerdi bu maneviyatla vs çözülmüyor öyle kolay yaşamayan anlayamıyorda