2 sene önce 2 doz tetanoz aşısı oldum şimdi yeniden hamıleyım ilk gebelgıımde oğlum prematüre oldugu ıcın boğmaca aşısını daha ılerı tarıhte yapacaklardı maalesef aşıyı yaptıramadan önce boğmaca sonra rsv oldu vefat etti ( eve kımseyı kabul etmeyıp esımde bende maske takmamıza rağmen) adacel diye bır aşı duydum bayağı arastırdım doğumdan sonra bebek ilk aşısını olana kadar 2 ay boyunca boğmacadan koruyormuş hem anneyı hem bebegı açıkçası oğlumdan sonra bu hastalıktan epey korktum yine aralık sonu ç tarıhım hastalıkların en yoğun olduğu zaman aılelerımız var eşim çalışıyor ve her ortama gırıyor o yüzden bu aşıyı olmak ıstedım. Sağlık ocağı dozu doktoruna sor dedi 19-20 haftada 2 doz yapıyoruz dedi ama aşı gecmısın var dedi doktorum da pahalı aşı sana kalmış bebegı kesın korur dedi detaylı bılgı vermedı rahat bı doktor o yüzden de bılgı alamadım pek
Bu aşı kaç doz kaçıncı haftada oluyor tetanoz bogmaca dıfteri ve fıyat nedır özel aşı zaten
saglık ocağının vurduğunu vurdurmak ıstemıyorum o 2 doz 20-24 de vuruluyor ben adacel olmak ıstıyorum onerır mısınız
Ayrıca bu aşıyı olacaksam saglık ocagındakı aşıyı olmama gerek varmı