Melliisaa Cuma günü 40 gün oluyor doğalı 40 günü cuma doluyprsa cumartesı mi çıkaracağız birde tek başımayım neyi nasıl yapayım siz nasıl çıkardınız 40ı
Kardelenlinam Melliisaa cuma günü doluyosa cuma günü çıkartacaksınız her yerde farklı oluyor bizde kırk. Tane kücük taş toplayıp suyla birlikte anneyle beneğim başından döküyorlar su geçirmeyen bişy örtüp az bişy su zaten kalın battanıye gibi
Guzelanne56 Melliisaa valla yapılması gereken bısey degıl bebeğimi yıkadım dua okudum kendim duş aldım gusül aldım bıde yasın okudum evde oylesıne o kadar ekstra hıc bısey yapmadım
Melliisaa Guzelanne56 duş aldırırken bebeğe içimizden bildiğimiz dualarımı okuyoruz ben banyoda yıkıyorum bebeğimi
Guzelanne56 Melliisaa ben ayetel kursı fatıha nazar duaları okudum onları bılıyordum dıger türlü kırk cıkarma dınen olması yada olmaması gereken bısey degıl ben bıraz gereksız uğraş buluyorum tabı yapana da güzel anılar kalıyor ben küvette yıkadığım ıcın okudum banyoda dua okumak sessiz bı sekılde okunabılır seslı okumak mekruhtur
Hlimee Önce anne 40 lanıyor bizde duşda ellerini 4 kez suya batırıp çıkarıyorsun 40 olmuş oluyor abdestlenip çıkıyorsun Sonra bebeği aynı şekilde dua ede ede 40 lıyorsun Birde bizde dışarı çıkarılır misafirliğe gidersin nedenini bilmiyorum 🤷♀️