EsraaaKK 38songul inşallah çok kolay bir şekilde doğumun olur 🤲🤲bende 40+ 3üm tık yok inşallah hayırlısıyla kucagimiza alırız bebisleri
birprensesinannesiiim 38songul hayırlı uğurlu olsun inseAllah ☺️♥️ normal mi oldu süreç nasil ilerledi bahseder misin
Meral_esila 38songul gözün aydın canım ben az önce hastahaneden geldim doktor bana dedi bebek iri 40 hafta oldum bugün 3950 sezeryan diyor 1 cm açıklığımda var sancım da var ağrım ne yapacağımı bilmiyorum