Guzelanne56 adacel oldum ben 29. haftamda. Bunu tek doz olunca sağlık ocağındaki tetanozu olmaya gerek kalmıyor çünkü onu kapsıyor dedi doktorum. Sağlık ocağına da tetanoz için aradiklarinda adecel olacağım dedim, onlar da peki öyleyse tekrar tetanoza gerek yok dediler. Ben normalde takipli olduğum özel hastanede yaptırdım, aşırı pahalı değil bence 600tl aşı fiyatı. Bana sağlık ocağındaki hemşire, biz de adacel yok ama eğer doktorunuz reçete eder siz de eczaneden ücreti ile alırsanız getirirseniz biz de vururuz demişti, bana gerek olmadı direkt hastanemde vuruldum ama öyle bir seçenek de varmış aklınızda olsun. Aşı bana herhangi bir yan etki yapmadı, o akşam vurulan kolumda hafif bir ağrısı oldu, parol içebilirsin demişlerdi ama içecek kadar ağrım olmadı. Ben adecel yaptırmanızı öneririm.