Kizlar bebek arabasi alicam karar veremedim buyuk sehirde yasiyorum arabamiz yok dogum martta yazin hep disarda olcaz yani o yuzden kullanisli olmali travel sistemleri begeniyorum ama carsida baktim bi kac tane tekerleri fln cok buyuk ben onunla tek basima otobuse vs binememki onerileriniz neler