Gzmsvnr Riskli gebelik değilse eğer bence hamilelikte gezilecek en güzel zamanlar şu sizin haftalarınız, şuan 33. Haftadayım evin icinde üst kata cıkarken yoruluyorum. Doğumdan sonra da bir süre avrupa turu yapamayacağınızı düşününce doktorunuz onay verirse hiç kaçırmayın. Ben sizin haftalarınızda yaklaşık 1 ay gezdim yurtdışında, full yürüdüm tam turist gibi, sadece dinlenmem gerekirse dinlendim kendimi yormadım, tuvalet molalarım daha fazlaydı normal birine göre :)