aaydingulsahhh Kızlar 1 2 haftadır çat kısmındaki kemiklerimde değişik bir tutulma var .. hani çene kemiğiniz kitlenir ya öyle gibi zor adım atıyorum zor hareket ediyorum. Sanki kemiklerim çıtırdayacakmış gibi bir tutukluk hissi kirlenme gibi anlatamıyorum da.. 3. Gebeliğim ama böyle birşey hatırlamıyorum da.. anlatmak istediğimi anlayan yaşayan var mı?
Bsk_cb aaydingulsahhh benimde sol kemiği öyle acıyo batıyo sanki az önce de belime kramp saplandı iki kere
Minikuzucuk aaydingulsahhh 21+2 Ben 1 sene önce belfıtığı ameliyatı geçirdim Ağrının belimden kaynaklı Olduğunu düşünüyorum ben de bazen oturduğum yerden kalkıp yürüyemiyorum baldırımda aşırı bir ağrı sızlama oluyor adım atamıyorum sizin ağrınızda buna benzer mi
Niloyaaaaa aaydingulsahhh bende yaşadım o durumu 26. Haftalarımda vajinamın oradaki kemikler inanılmaz acıyordu otururken kalkarken yürürken bacaklarımı ayırmak istemiyordum.. doktorum magnezyumu 2 ye çıkardı biraz daha hafiflemiş durumda şuan 33+5 olduk artık acısına alışmışta olabilirim 🥴
Mrs_Demir aaydingulsahhh benim ilk kızımdada bu gebeliğimdede oldu doktor bebek rahme çok yakın olduğu için ağrılsrın normal demişti ve çatım darmış ama onunla alakası var mı bilmiyotum ilk kızım sezeryan buda sezeryan gibi gözükğyo ama normal istiyorum
aaydingulsahhh Minikuzucuk dizimden yukarıyı sabit tutarak yürüyebiliyorum kalça kemiklerimi kımıldatmadan
Minikuzucuk aaydingulsahhh evet benimde öyle hatta ayağımı yanlışıkla normal yürür gibi öne atsam düşerim o sıra mutlaka birşeye tutunmam gerekiyor ve yeni yürümeyi öğreniyor gibi küçücük adım atmam gerekiyor ben belimden dolayıdır diye çok ilgilenmedim ama sizdede böyleyse doktoruma soracağım çünkü aynı haftalardayız belkide gebelikten kaynaklıdır
aaydingulsahhh Minikuzucuk 2 gebelik geçirdim böyle yaşamadım dediğiniz gibi dizden altına sabit tutarak yukarı tarafı kımıldamadan minik adımlarla ağrılı biraz bacak açacak olsam çene kitlentijten sonra çıtırdar ya sanki kemiğim kırılacak gibi bir hissiyat. Korktum oraya mı çat deniyor çat açılması mı bebek büyüdükçe desem ötekilerde olmadı.. komşum diğerleri erkekti bu kız diyor . Diyor ki ben kızımı sanki karnımda değilde bacak aramda taşıdım diyor orada ağırlık oluyor diyor anlamadım. Kontrolünde 5 inde
maman-es Ben serklajlıyım 2. gebeliğim, öncekinde de 20.haftadan itibaren dediğiniz ağrıları yaşadım, şimdi de öyle.. ben serklajla alakalı olduğunu düşünmüştüm, serviks uzunluğunuza baktırın derim tedbir olarak 🙏 geçmiş olsun
aaydingulsahhh Niloyaaaaa evet çat mı deniyor diyip duruyorum da valinin diyemedim 🤣evet vajina çevresindeki kemikler.. daha önce doğum sancısı ağrısı çektim öyle birşey değil tuhaf bir durum
aaydingulsahhh Niloyaaaaa ya açıkçası bi demir hapı var birde devit damla .. Ben damlayı kullanamıyorum psikolojik olarak o yağlı formu midemi bulandırıyor .. onun eksikliğinin etkisi de olabilir mi acaba
aaydingulsahhh Niloyaaaaa 33 de hala devam ediyorsa işimiz iş doğuma kadar sürerse ben naparım yürümeyi bilmiyor gibi çevreden de utanıyorum .. doğuracak sanki abartma diye dalga geçiyor konu komşu
aaydingulsahhh Mrs_Demir evet benim de çatım dar bu yüzden iki oğlumda sezaryen .. çat darlığı olsa onlar da da olurdu onlarda olmadı.. komşum kız çocuğu aşağıda yerleşik oluyor onjn ağırlırlığından bende de oldu dedi ama
maman-es aaydingulsahhh 2. trimesterda alttan ultrason ile bakılıyor, öncesi dönemdeyseniz karından da bakılabiliyor
myangelson aaydingulsahhh magnezyum kullanıyor musunuz? İlk hamileliğimde 18. Haftamda başlamıştı doktorum magnezyum verdi çok iyi gelmişti geçmişti ağrılarım hep
aaydingulsahhh myangelson hayır canım wn son 17 de folik asidi kesip , demir hapı ve devit damla verdi … demir hapını aklıma geldikçe içiyorum ama devit i yanlısı damla formundan ötürü midemi bulandırıyor psikolojik olarak onu tüketemiyorum.. magnezyum başlamadı . Pazartesi gidicem detaylı ölçüme bakalım
Niloyaaaaa aaydingulsahhh valla devam ediyor ama o haftalardaki kadar şiddetli değil hafif hissettiriyor kendini belli hareketlerde..magnezyumu 2ye çıkardığım için olabilir rahatlamış olabilir sadece eğer ev temizliği falan yaparsam kendimi yorarsam şiddetleniyor yürürken acıyor..
myangelson aaydingulsahhh o zaman mutlaka belirtin doktora magnezyum yazar iyi gelir. Detaylı ölçümde de iyice incelerler erken doğum riski vs var mı diye iyi olmuş detaylı denk gelmesi. Geçmiş olsun. Devit i meyve suyunana döküp içebilirsiniz bana öyle onermislerdi bardağa az birşey meyve suyu dokuyordum damlayı döküp içiyordum öyle güzel içiliyor
myangelson aaydingulsahhh magnezyum mu otekileri mi diyorsunuz? Magnezyumsa eğer o sancilara kasılmalara falan iyi geliyor doktora ağrım sancım var diyince veriyor direk