Xxxxci Yarın şeker yükleme testim var tahminimce yüksek çıkacaktır. Yüksek çıkanlara diyet ve şeker ölçüm takibi yapıyorlar sanırım. Ben o cihazı kulanamam annemden biliyorum. Doktor verirse yapamayacağımı söylersem başka alternatif bulunur mu bu konuda ?
Xxxxci Iros26 elime o iğneyi batıramıyorum zaten iğne gibi şeylerden fobim var kendimi biliyorum çok küçük hafif bişey olsa dahi yapamam maalesef
Iros26 Xxxxci anlıyorum fobinizi fakat başka yolu yok diye biliyorum ayrıca sinek ısırığı gibi emin ol bir süre sonra alışıyorsun çok küçük bi iğne sen varamazsan da eşine vurdur istersen kuzum
Selinbs Bende aynı şekilde yüksek çıktı bi haftadır ölçüm yapıyorum bende yapamam diyordum ama yaptım yarın doktora gidicem inş biran önce biter her gün saatli yemek yiyip ölçüyorum değerler düşük çıkıyor orda yüksek çıktı şeker yüklemesinde
Xxxxci Selinbs çok geçmiş olsun zor bir süreç tahmin edebiliyorum benim ailem hep şeker hastası zor geçiyor 🙏 sadece diyet yapsam bir süre sonrasında kan testiyle falan baksa olmaz mı acaba yani cihazla ölçüm yapmadan 🥲
Selinbs Xxxxci teşekkür ederim sizede geçmiş olsun .sanırım olmuyor bana sağlık ocağında yada aletle bi hafta ölçmen gerekiyor dedi kâğıt verdi yarın gidicem inş devamı gelmez bidaha gerek kalmaz düşük görürlerse
Selinbs Xxxxci ama alışıyosun bi süre sonra sinek ısırığı gibi benim ilk eşim yapıyordu sonra baktım olmuyor her sabah uyandırmak zorunda kalıyorum en sonunda kendim yaptım şimdi yapıyorum sizde deneyin bence sağlık ocağına sürekli gitmektense elinizin altında olur ve kontrollü ölçüm yaparsınız
Xxxxci Selinbs çok teşekkür ederim 🙏 inşallah sizinde sonuçlarınız güzel çıkar ve bir daha gerek duymazsınız bunlara 🙏 son bir sorum sizin şeker ölçüm cihazınızın markasını alabilir miyim mecbur kalıp almam gerekirse aklımda bulunsun