Suppermomyy Kızlar selam 🌸 aylık bile değilim ama az kaldı bir aylık olmama doktorum Polidevit verdi bir de ben doktora unuttum sormayı bu folik Asit günde bir defa mı alınıyor kızlar aç mı tok mu bide 😅
cauuv1 Suppermomyy yemekten hemen sonra günde bi kez iciyosun hemen hemen aynı saatte içmeye özen göster
Suppermomyy cauuv1 teşekkür ederim 🙏🏻 peki kahverengi lekenlenmeler tahmini ne zaman biter yerleşiyor bebek dedi doktor bana bu yüzden çamur gibi lekeler görüyorum
919293 Suppermomyy merhaba benimde beta değerm 1100 yani son adet tarihimle 5+2 gözküyor ama kahverengi lekelenmem var bu normal mi korkuyorum da
cauuv1 Suppermomyy hiç bilmiyorum ben 2. Bebişi planlıyorum suan hamile degilim istiyoruz, ilkinde kahverengi leke olmadı hic
Suppermomyy 919293 aynıyız valla bende 3+5 :) bugün doktoruma sordum 3-5 hafta arasında kahverengi lekelenmeler normaldir dedi bebek yerleşiyor dedi ama işte bende korkuyorum bi düşüğümde var o yüzden