Hanımlar bugün kontrole gittim nst de bebeğin kalp atışı yüksek çıkınca biraz korktum ben doktora sormadım artık onu düşündüğümden doktor da bahsetmedi ,36+1 haftalık gebeyim ilçede oturuyorum doğum için merkeze gelmem gerekiyor hastane yok olduğum yerde ,esim de korkuyor ilk dogum tecrubesiziz diye ,neden doktora sormadın keşke sorsaydin dedi tahmini doğumu falan dedi ,yani o an korktum soramadım ama zaten doktor tahmini söyleyecekti kesin tarihi o da bilemez ki ,doktor iki hafta sonra kontrole gel dedi yani 38.haftada ,biraz takıntılıyım bende şuan taktım mesela keşke sorsaydım tahmini doğum ne zaman olur gibisinden,öyle aklıma takıldı yazmak istedim