Hanımlar 34+4 hafta hamileyim. Dün Dr kontrolünde suyumun azaldığını ve 1 hafta bile içerde tutamayacağını vajinal dogumu deneyeceğini söyledi. Suyum azaldı normal doğum olur mu ki ? Ve bugün devlet hastanesinede göründüm onlarda bana doğumdan ziyade yatış önerdiler, yatışta suyum dahada azalırsa bu bir risk olmaz mı ne yapacağımı bilmiyorum , destek olur musunuz