minikkelebegimm Yaklaşık 2-3 saattir hafif başladı şimdi biraz daha bastıran sol böbreğimde bi sancı şeklinde ağrı var üşüttüm mü yoksa başka bişey mi bilemedim ama üşütsem o kısım ağrımazdı korkmaya başladım 😔😔
Yaren66 minikkelebegimm bende öyleydim dün geçer 12 haftalıkken öyle oluyor herhalde kasıklarım çok agrıyordu bide arada böbreğim sancıyordu geçti çok şükür sadece vajinada ağrı oluyor
pardus06 minikkelebegimm ayağınızı sıcak tutun bir de yeterince su içmiyorsanız böbreğiniz o yüzden ağrıyor olabilir
minikkelebegimm pardus06 içiyorum hergün midem de bulansa en az 2 lt içmeye çalışıyorum bi kaç gündür çok içemedim sadece sancı vuruyo ara ara hala 😢
minikkelebegimm Yaren66 kasıklarım benim de ara ara sancı yapıyo canım doktor normal diye ama böbreklerimde ilk defa hissettim taş kum vb diye düşünmeye başladım Allah korusun ya olursa diye uzandım biraz daha rahatsız ederse gidicem 😢
Yaren66 minikkelebegimm aynen devam ederse agrı gidin doktora zaten idrar tahlilinde çıkıyor kum veya taş döktüğünüz