Eeeeeezlll istemediği bir bölümü okumak 4 yıl, istemediği bir mesleği yapmak 40 yıl demişler. Bence sırf üniversiteye gitmek, açıkta kalmamak için tercih yapılmamalı. 390 bin çok da iyi sayılmaz açıkçası. Mezuna kalmak çok da kötü bir şey değil. İstediği yeri kazanabilmek için üç kez mezuna kalanlar biliyorum. Çünkü önemli olan herhangi bir üniversite okumak değil iyi bir meslek edinebilmek için üniversite okumak. Bu konularda ben çok dertliyim çünkü eğitim konusunda maalesef bilinçsiz bi aileye sahiptim ve çok iyi yerlere gidebilecekken maalesef çok düşük bir yerde okumak durumda kaldım. Benim yaşadığımı kimse yaşamasın, gençlerimiz bilinçlendirilsin diye böyle uzun uzadıya söylüyorum size 😀