35+4 öncelikle 🫶🏻 Dün geceden sabaha kadar yatmadım regl sancısı gaz sancısı karışık bir sancı çektim bu gün hemen gittim doktoruma nst çekildi sancı çıkmadı çatı muaynesi yaptı açıklık yok dedi (erken doğum riskimden dolayı ) her şey yolundaydı eve yolladı bu haftalarda bu şikayetleri yaşayan olursa diye yazıyorum doğuma hazırlık yapıyor vücut dedi doktorum. Kızk 2700 gr 40 cm her şey normal ve yolunda dedi 🫶🏻 Bakalım ne zaman gelicek prenses normal istiyorum 🙈