Mediha26 bende şuan 17+2 ikinci oğluma hamileyim iki gün önce doktor kontrolümde öğrendim plesenta doğum kanalini kapamis doktorum ilerleyen zamanlarda çıkar yukarı dedi egerki çıkmazsa sezeryan olucaksin dedi inşallah çıkar dokuz sene önce ilk oğlumu normal yol ile dünyaya getirdim bu oglumdada normal istiyorum çok inşallah çıkar yukarı cikmazsada yapcak bişi yok sağlıkla gelsinler de dünyaya tüm ağrı ve acıları çekmeye razıyım rabbim herkesin bebeklerini sağlıklı bir şekilde kucaklarına almayı nasip eder inşallah🤲