somaysee Arkadaşlar ben yakın zamanda doğum yapacağım, bu yüksek doğum paralarından bahsediyorlar 40-50bin₺ civarında bilgisi olan var mı?
somaysee somaysee ben hastane ücretinden bahsetmemiştim çok pardon , devlet memuru annelere SGK tarafından yatırılan paralardan bahsediyorum
LinamAsyam somaysee 32. Haftada çalışamaz raporu alıyoruz muhasebe bölümü onaylıyor. Doğum gerçekleştikten sonra doğum raporu alıp atıyoruz muhasebeye onaylıyor. Asgari alan kişi 43-49 bin civarı bir ücret alıyor. Ptt üzerinden doğumdan sonra ki 10 gün içerisinde yatıyor.
BurcuGU somaysee devlet memurları maaşlarını almaya devam ederler ücretli izin süresince. Ekstra bir ücret verilmiyor
LinamAsyam Beyza692 gittiğiniz hastaneden alıyorsunuz raporu 32. Haftada muhasebe bölümüne veriyorsunuz ben 37. De çalışamaz alacagım 32. De çalışır aldım
Nes7616 Doktprunuz size hastaneden bi kağıt veriyo onu iş yerinize veriyorsunuz o da muhasebeye teslim ediyor vs sonra para yatıyor