Betl35 Kızlar nabız birsz yksek gibi geliyor bana panik atak hastasıyım buarada kadın dogimcum normal dedi fakat kardiyoloji doktoru biraz yüksek dedi
Cimenn1223 Betl35 bnmde tansiyonla kalp çarpıntısıyla başım belada hergün yükseliyor🤦🏻♀️ tansiyonunuz normal nabız icin doktorunuz ne dedi nabızı hic duymadm hamilelikte ne icin takip ediliyor
Hulo2105 Betl35 95 e yüksek mi dedi 🥲 benim 130-140 ı buluyor ❤️🩹❤️🩹 korkma bence normal nabız öyle zaten
Sude22 Betl35 kansızlığınız var mı acaba benim de nabzım 100 ün altına düşmüyor aynı şekilde tansiyonumda hep 9-6 falandır ebe kansızlığın nabzın yüksekliği yaptığını söylemişti
Ozgis1s Betl35 benim 95 olsa kalbim durdu sanarım herhalde 😂 150-160 arası gidip geliyor benim 😂 kansızlık troid hamilelik hepsi sebep oluyor , sol tarafına yat diyo kardiyoloji korkulacak bişey yok diyor. Sende korkma 95 gayet normal 🥰
Betl35 Cimenn1223 Bende de çarpıntı var heyecan yapiyorum anlık kalp atisin anlık hizlaniyoe gibi oluyor
Betl35 Hulo2105 Ay vala son aylar iyice evham yptim herşeye gercekren senin 130 mu cikiyor nabız gebelikten önce nasıldı peki askm
odtz Hulo2105 tansiyonum benim de bugun 14/9 a cıktı 33 haftayı geçtik ama korkuyorum napıyorsunuz bunun için düşürmek için
Betl35 Sude22 Az önce ölçtüm bidaha 9 a 6 çıktı tansiyon nabız 88 çıktı kan ilacı kullanıyorum ama gebelikle alakli bir durum belkide
Hulo2105 Betl35 normaldi canım 85-90 yani. Doktora sordum gebelikte 1.5 katından fazla çıkması normal vücut fazla kan pompalıyor haliyle nabız artıyor dedi
Cimenn1223 Betl35 ben heycan yapmiyorm anlamiyorm bile bazen tansiyonum ölçüldüğünde hemşire ebe söylüyor kalp çarpıntın var diye
Betl35 Hulo2105 Kadın dogumcum da normal dedi aşkım ama instada bitane kardiyoloji doktoruna yazdım o biraz yüksek dedi ama seni rahatsiz etmiyorsa sorun yok yazdı 🙄
Betl35 Ozgis1s Benim troid bezim.yok ilaç kullaniyorum ömür noyu kullanicam yani Hahahhaha aslında 100 e kdr normal.yaziyor Google de 😂 150 160 aboo hep boylemiydi
Leyliya Ozgis1s Aaa bana da kardiyoloji sağ tarafına yat dedi. Kalbe giden damarlara baskı olmasın dedi 🤷🏻♀️
sacmalamakizim Betl35 Bende de panik atak var canım, bildiğim 100′e kadar kalp atması çok normal 100 üstü anormal oluyor.
Betl35 sacmalamakizim Evet bende googlede öyle okudum canım 100 e kdr normal yaziyor Bu panik atak hastalığı çok zor yaaa Son aylardayim kendime sarar oldum evhamlar başladı 😔
Nuib Betl35 gebelikten oncede hzli yol yuruyemezdim kosamazdim hemen tıkanirdim ama Dr gitmemiştim hiç ortaya gebelikte çıktı
Hulo2105 Betl35 ya benim de sürekli 120-130 değil tabi ama bazen mesela bir anda yükselip iniyor 90-100 lere sürekli olsa dayanılmaz valla
Ozgis1s Betl35 valla bilmiyorum ki ben hamilelikte farkettim. Yani daha doğrusu doktor tansiyonumu ölçerken farketti ben öyle çok hissetmiyorum bile holter takıldı orda çıktı 😂
sacmalamakizim Betl35 Bence normal ya benim 100′ü çıktığı da oluyor, en yüksek 180 oldu. 😅 Ama panik ataktan oldu. 😊
Betl35 Nuib Ben geçen yokuş çıkamadım yani nefes nefese kaldım öyle noyle degil kalbim duracak gibiydi .hamilelik ve kilo çok aldım diye ona başlamıştım
Nuib Betl35 onlarda ilgisi vardır muhakkak ama ben çok zayiftim yine yaşardım bu problemleri şimdi çoğaldı hamilelikle birlikte