Rosemihra Kızlar artık kusmaktan halsiz kaldım . Yemek yapamıyorum , yesem kusuyorum . Kayınvalidem de kalıyorum.Artık evime gidesim var ama kötüyüm. Siz çözüm buldunuz mu ? Serum taktırsam biraz iyi olur muyum ? Bilgisi olan varsa yazsın lütfen 🥹
Bernatas Rosemihra Canım benim aynı bende senin gibiyim öğürmem kusmam herşeyden tiskinmem annemdeyim bende o bakıyor ne yesem içsem direk 15 20 dk sonda çıkıyo lavaboda yatıyorum resmen doktoruma danıştım bulantı haplarıda fayda etmiyor o zaman serum taktır dedi onu taktırıyorum iki güne bir 1 buçuk gün idare ediyoe beni rahat ediyorum yemin ederim serum taktır bende doktoruna danış
Rosemihra Bernatas Demek yalnız değilim 🥹 canım prilam kullandım ama beni daha beter yaptı acı tat verdi geceleri 2 tane içiyorum zehir gibi oluyor ağzım , midem yanıyor . Yarın doktoruma gidicem nasipse . Serumu söylicem. Bu serumun adı var mı ? Bir de ne kadara taktırmış oluyorsun serum ile beraber . Ben de 2 günde 1 taktırsam 🥹