HayaLim_Panbik Yeniden hastaneye geciyorum, genc doktor vardi bayan 2 cm acik dedi ordaykende nisanim geldigi halde eve yolladi.. dönusde iyice siklasdi sancilarim simdi baska hastaneye geciorum. Dua edin Allah rizasi icin kolay olsun cok kotuyum
mirzam11 HayaLim_Panbik Su gibi doğumunuz olur inşallah sağ salim kucağınıza alın🤲🏻 kaç haftalıksiniz
Mrtbrv HayaLim_Panbik canım dilerim Allahtan saglıkla dogurursun bır avazda gelır bebiş inşallah hersey guzel olcak. Lütfen bnda dua et bu defa bende saglıkla alayım kucagıma. Adın ne bılmıyrm sana bolca dua edicem
Caglacolak5237 HayaLim_Panbik Allahım herkes doktor olmasın ya. Ya sen evde bekleseydin bilmeden. Hem açıklıkla hemde nişan gelmiş enfeksiyondan haberi yok mu acaba doktorun!!!
HayaLim_Panbik Mrtbrv Allah razi olsun canimcim yaptim dogum dün. Tam bir maratondu yeminle. Hikayemde anlaticam:) Rabbim sanada kolay dogum nasip etsin insallah Allah yardim ediyor inanki. Kac haftaliksin. Ben tam 38+4 de dogurdum. Doger cocuklarim hep tam 39. Haftada dunyaya geldilersi
HayaLim_Panbik Caglacolak5237 ya sorma tam bir aksion yasadim dün. Bu arada dogum yaptim, o hastaneden yolladilar beni 2 cm aciklikla digerine gidince bakdilarki 6cm düsun
Pnr_02 Allhim kolaylıklar nasip etsin bebisinzin ömrü güzel olsun ins bankada dua edermisnz bende 7 haftaligim cumartesi kalp atsiini duymaya gidicegiz