Geçen hafta bebeğim 2 hafta gerideydi bugünse 2.5 hafta geride riskli gebelik bölümüne git dedi sonra dendi ki doktor bir tane alamıyor başka hastaneye sevk etti oraya gittim o da polikinliğe gel dedi böyle oynatıyolar 2 haftadır psikolojimi bozdular plasentada bişey yok damarda da ama bebek geride kalmış anlıcağınız 32 de 34+5 olması lazımken