Merhaba, saçlarım aşırı kuru, nemsiz, kalın telli ve gür 😩 Boyandıktan sonra daha da çöpüş çöpüş bir hal aldı. Duşta güzelce tarıyorum. Duş sonrası da tarıyorum ama kuruyunca o kadar kötü bir hal alıyor ki. Daha önce keratin bakım yaptırdım 2 3 yıkamaya kadar zor dayandı. Hamilelik hormonlarından mı bilmiyorum ama daha da kötü bir hal aldı. Saç açıcı sprey nemlendirici sprey falan kullanıyorum ama anlık işe yarıyor. Kuruyunca eski haline dönüyor. Siz neler yapıyorsunuz. Nasıl canlandırabilirim ve nemlendirebilirim?
