Miniklerinannesiyim inanır mısınız hep kız çocuğu istemiştim ama öyle kızım olsun diye çocuk yapmadık tabiki.sadece hamile kalınca inşallah kızdır dedim ama iki tane oğlum var. 16 yıllık evliyim. İkinci çocuğumda da kızdır belki diye düşündüm ama erkek oldu. Tabiki sevgisi bambaşka. Şimdi bana oğlumun yerine binlerce kız verseler değişmem. Ama cinsiyeti öğrenmeden önce içimden geçen de o. Evde tek kız kalmak istemiyorum 🫡 eşimle beraber 4 erkek olacaklar ve inanın kızlar gibi sakin değiller. Birde 3. Bebek plansız gebelik olduğu için zor gelmiyor değil. Rabbim herseyden önce sağlıklı bir evlat versin hayırlısıyla olsun herşeyden önce o. Cinsiyet sonraki aşama.