Gozdenurgndz Merhaba 9 haftalık hamileyim ve tansiyon düşüklüğü yaşıyorum 2. Gebeliğim 26 yaşındayım sürekli tansiyonum düşüyor neden oluyordur
Fatmaacylnn Gozdenurgndz tansiyonunuzun düşük olması yüksek olmasından daha iyi 💕benim ki de hep düşük
ozlem_2727 Gozdenurgndz ay keşke benim de biraz düşük olsa ama siz yine de Kontrole gidin düşüklük de iyi değil benim de yaşım 26 16 10 altını görmüyorum