Cansuyldrm Merhaba! Benim kardeşimde vardı doğarken hamileyken anneme aldırın denildi ama bizimkiler istemedi. Doğduktan sonra pek çok ameliyat oldu kardeşim şu an 6 yaşında her şeyi tam çok şükür fakat çok gelişmedi ve belden aşagısı tutmuyor çok zor bi durum kimin varsa Rabbim yardımcısı olsun çok zor zamanlardı bizim için ama yinede Elhamdulillah Kardeşim bizim her şeyimiz şimdi.