Tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Daha ilk anneliğim. 23 günlük bebeğim var. Kaç saatte doyurmam gerekiyor. Kimisi diyor 2, kimisi diyor 3. Ben genelde 2 saatte uyuyorsa bile zorla uyandırmaya çalışıyorum. Yoruluyorum sürekli aç mı diye düşünüyorum, bazen uyanmıyor uyandırmaya çalışırken su içinde kalıyorum. Bazen az emiyor, bazen güzel emiyor. Mamada veriyorum içiyor, diyorum tok olsa içmez herhalde. Kısacası ne yapacağımı şaşırdım. Çaresiz yetersiz hissediyorum kendimi. 😞