xAnneyiMx Kızlar 8 haftalik ultrasonda sağ tarafımda bebeğim ve kesesi fasulye şeklinde. Kesenin icinde de kendisini sağ tarafa yaslamış vaziyette 🥲. Acaba bu bilgilere göre cinsiyet tahmini yapabilir misinizzzz
Fatmaacylnn xAnneyiMx fasulye gibi olan erkek😍 normalde kadının sol tarafı kıza sağ tarafı erkeğe yatkın derler🥰
huysuz__ xAnneyiMx 3 bebeğimde sağıma yerleşme kesenin de sağ tarafında . Kese şekilleri yuvarlak 2 kız 1 erkek
xAnneyiMx huysuz__ su fasulye şekli yuvarlak şekli bilmiyorum fasulye olup kiz olan da var ama heyecanlandim simdiden 🥲🥲🤭
Fatmaacylnn xAnneyiMx ayy demek ki değişiyor😂ben öyle duydum sürekli şimdi kendi oğlum olcak kesesi fasulye gibi ve sağ tarafta🥰
Suukocak xAnneyiMx canım normalde ramzi teorisine göre karından ultrasonla bakıldıysa bebek kesenin sağındaysa kız bebek oluyor.. tabiki hiçbir teori gibi %100 doğru değil bir de kese şeklinin bence cinsiyet ile alakası yok. İlk gebeliğimde bebeğimi kaybettim kesesi fasulye şeklindeydi ama cinsiyeti kızdı
huysuz__ xAnneyiMx hiçbiri cinsiyeti belirlemiyor valla 😅 bebiş gösterene kadar oyalanmak için türetilen efsaneler😁 gönlünce olsun inşallah
Suukocak xAnneyiMx sağol canım.. simdi tekrar hamileyim 6 7 haftalarda kesenin sağındaydı bakalım bu sefer cinsiyeti ne bende çok merak ediyorum
xAnneyiMx Suukocak ayy ne güzelll cinsiyet cok merak verici bişeyy aramızda bir hafta var peşpeşe gelicekler sanırım 😂 sağlıkla gelsin bebeğin inşallah
Suukocak xAnneyiMx canım kesede sağ tarafta dedim dimi teoriye göre kız bebek ama bakalım cinsiyet belli olunca haberleşelim 😅
Whitecolour xAnneyiMx kese şekli yanlış çıkıyor kızımın fasülye şeklindeydi ultrasonu hareket ettirdikçe değişiyor kese şekli. 6 7 haftalık ultrason fotoğrafı yok mu