Cagla-2434 benim-kalbim-o ins geçer sizin de kısa sürede 18 lere bile kalmaz aminnn 🥹😃🧿🧿❤️ morel bozmayın hepimiz assagi yukarı benzer süreçlerden geçiyoruz
benim-kalbim-o Cagla-2434 ilki erkek bunada doktor erkeğe benziyor dedi ilk hamileliğim çok rahattı bu biraz zorladı kız bekliyordum doktor öyle söyleyince şaşırdım açıkçası 🥲
Cagla-2434 benim-kalbim-o benim-kalbim-o Allahhh iki mi erkek ins yanılmistir kız çıkar 😃 herşeyin hayırlısı ve sağlıklısı tabi ama şimdiden başarılar diliyorum size erkek çıkarsa 😃😃❤️🧿
benim-kalbim-o Cagla-2434 evet ya söyleyince zaten şaşırdım rüyamda da gördüm hep isminide gördüm bakalım haftaya kesin belli olacak inşallah erkekse işim çok zor olacak gerçekten 😅😆
4ysegulec Aleyna48 kendimi bıraksam 6. Haftadan 12 haftaya kadar hep kusardım da kendimi sıkmıştım hep kusmaktan nefret ettiğin için yata yata geçirdim o dönemleri🫠
Nura1997 Aleyna48 9 cu haftadayim daha hic olmadi kusma. Ara ara kisa sureligine mide bulantisi oluyo geciyo. Acaba gelecek haftalarda olur mu yoksa sona kadar biyle mi devam eder. Annem ve ablamda da hic kusma olmamis.