-nazli00 hamileliğe kadar beslenme düzenim aralıklı oruçtu. İşimden dolayı 18 saate kadar aç kalabiliyordm. Sabah 11 12 arası kahvaltı (10 buçukta kalkıp 11 de kahvaltı yapmak değil) akşam 17-18 arası engeç 18.30 da akşam yemeği. Sağlıklı kahvaltı ve sağlıklı akşam yemeği. Gün için de hepsi sade olmak üzere çah kahve su soda serbest ara öğün yok. İlk başlarda vücut alişana kadar sanahları bir dilim ekmek yiyebilir ve ara öğün yapabilirsiniz.
Hamilelikten önceki günlük programim
6.30-7.00 arası uyanma, uyandıktan sonra 1litre su sonrasında sade kahve
8.00-9.30 arası spor (haftalık spor programım vardı)
9.30-10.00 meditasyon
11-12 arası kahvaltı
1700 18.30 arası akşam yemeği.
Kiloma göre günlük içmem gereken su miktarı 1.5lt idi. Spor yaptığım günlerde 3 litre ve üzerini içtim.
Vücut alıştıkça zaten yeme düzeniniz oturur. Mesela ben yemek yemeyi çok severim efsanede yemek yerim. Yemek yemek için spor yaparım. Hamburgerde yedim pizza da kebapta ama porsiyon küçülttüm.
Şuan 33+0 da yım aynı program devam sadxe ara öğun ekledim. Oda kefir muz ceviz olarak ya da bunun kombinasyonları. 14 kilo aldım bu sürede ama çok hareketli bi iş hayatından tamamen eve geçip düzenli hayata geçiş yapınca metabolizmam yavaşladı.