Yeniyeniden Femay kendim yaptırmadı ablam yaptridi yakın zamanda acıyacak birsey yok zaten bayiltiyorlar
gzm_42 Femay narkoz veriyorlar canım hissetmiyorsun bile hiç stres yapma uykudan uyanır gibi uyaniyon acı felanda hissetmiyorsun
emirtimr1 Femay hamile değildim yapıldığı zaman ama özel hastanede yaptırdım bağırsaklarımda şiddetli ağrılaeım bardı ve kanlıydı o yüzden yapılmıştı
Yeniyeniden Femay yok midesi agriyor hem endoskopi hemde kolonskopiyi aynı anda yaptırdı ozelde bir problem olmadi
Hatice-21 Ben oldum öncesinde kullandığın ilaçlar sürekli tuvalete çıkardığı için o zorlamıştı ve açlık ama işlemden sonra hiçbirşey hissetmiyorsun ağrı sızı yok yani