33-99 Bende 1,5 yıl önce laparoskopi ile apandisit ameliyatı oldum olmaz olaydım iyileşmem 48 ila 52 gün arası sürdü dikişim açıldı hepsinden ziyade göbeğimde istenmeyen izler oluştu keloid deniliyor o kesim izlere doktorum doğuma engel bir problem olmadığını söyledi arada kaşınır ağırır bazen şişer iner doğum sonrası izler için estetik ameliyatı düşünüyorum baktıkça insanın psikolojisi bozuluyor 😔 o yüzden doktorunuzu iyi araştırın diyorum her ameliyat için 🌸