Meerrii Ruyagibi1 Yaa hayırlı olsun :) bende test yaptım bir şey çıkmadı ama 4 gün var daha bekliyorum
Ruyagibi1 Meerrii ya kuzum ben 5 gün geciktim negatifti 9 gün pozitif çıktı ve hiç gebeymissim gibi bir histe yoktu 2 hamileliğim 2 buçuk ay kaldı doğuma hadi senin için hayırlısı olsun 🥰🥰
Meerrii Ruyagibi1 Rabbim hayırlısıyla kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah. Rabbim banada isteyen herkese de hayırlısıyla kolaylıkla nasip etsin 🤲🏼