Efnanhira benim bundan önce bir tane düşüğüm oldu 😞 düşükten bir gün önce hafif kahverengi leke gelmişti ama karnımın altına çok keskin sancı girmişti adım atamamıştım kitlendim öylece kalakaldım. Önemsemedim aklıma hiç en kötüsü gelmemişti😞 ertesi gün işe gittim hiçbir şeyim yoktu yolda yürürken hafiften karnım ağrımaya başladı sonra akıntı gibi bir şey hissettim lavaboya gidince şok oldum kırmızı leke gelmişti ne olduysa 1 saat içinde oldu gerisi geldi ağrım şiddetlendi regl ağrısı gibi ama değil gibi çok farklıydı. Ağrı giriyorr böyle nefessiz kalıyorum terliyorum sonra geçiyor rahat nefes alıyorum aradan 4-5 dk geçiyor bir daha şiddetli kramp giriyor kanamam da artmıştı pıhtı gibi parçalar gelmeye başlamıştı doktorumda maalesef kalp atışı durmuş 9 haftalık olması gerekiyor ama 7 haftalık görünüyor dedi şok oldum🥺😞 yıkıldım böyle nasıl diyim bilmiyorum sizide üzmek istemiyorum ama bunları yazarken bir daha o anları yaşıyormuşum gibi hissediyorum kötü oldum çok özür dilerim.. o gece kürtaj oldum doktorum parçaların 1 haftayada düşebilir 1 ayıda bulabilir böyle sancı çekme parça kalma ihtimalide olmaması için kürtaj öneriyorum demişti o gece bebeğimi aldılar. İçimdeki derin sessizliğin, boşluğun tarifi mümkün değildi ruhumu çekip aldılar sanki bomboş hissediyordum . Kendimi çok zor toparladım tekrar hamileyim ama kaybetmekten çok korkuyorum kalp atışlarını bir türlü duyamadık sadece bu haftaya kadar keseleri gelişmiş o kadar 😞 inşallah bir mucize olur 🤲🏻 çok uzun yazdım kusura bakmayın 😞 inşallah Allah bebeklerimizi bize kavuşturur sizede bol bol dua edeceğim 🤲🏻🌸