Kızlar bebeğimin gelişimi önde gidiyordu normale döndün hatta bir hafta geri ama sıkıntı değil iki hafta olmadigi sürece dedi çok üzüldüm çok dikkat ediyordum dengeli besleniyorum doktora yediklerimi saydım diyo bunları yapiyosan iri bir bebek olurdu diyo biraz moralim bozuldu🫠