dem34 [silindi] benim de canım çekiyor ama yemiyorum zararlı diyorlar dip balıklarından yapıldığı için
Babymom07 [silindi] önerilmiyor canım yenmesi ama çok fazla canın çektiyse bir kaşık ye sıkıntı olmaz
Cagla-2434 Ton baligi yemek paketli dardanel falan yasak içeriklerinden dolayı ( ağır metaller) ama canım çekip bir iki kere yedim o kadar sıfır a sıfır dikkat etmek keşke mümkün olsa .
[silindi] Cagla-2434 evet canım çekti ama yasak diye işte … herşeye de dikkat edemiyoruz hamile olduğumu bilmeden yedim mesela
Aylaa123 [silindi] ton balığı cıva bulunduruyor konserve olanlarda ağır metal olmasıda yüksek onun için sürekli tüketmeyin ama canınız çektiyse yiyin