Mikrofon0 Kızlar 37+4 düm hareket edip eğilip kalkerken ağrılarım çoğalıp yayılıyor belime oturunca geçiyor yada hafifliyor 2 cm açıklık da vardı sizce daha çok hareket etsem ağrılarım çoğalır açılmam olur mu ne yapmam gerekir 🤗