Sizce ne zaman daha çok etrafımızdan desteğe ihtiyac duyuluyor ben hamilelik diye düşünüyorum hele ki zor geçirenler için doğumdan sonrası artık bir ömür sorumluluk demek çok kısa adapte süreci dışında hamilelik süresinden daha kısa gibi sizde nasıl oldu hangisi daha ihtiyaç duyulan vakit