Riskli gebelikse her seye dikkat edin. Her sey yolundaysa eger ufak tefek uzammalar agir kaldirmalar tehlikeli degil diye biliyorum :) ben de 14+1im hem bi suru agir market torbasi tasidim hem yukarilara uzandim hicbi sey olmadi. Tabii siz yine doktora sorun, bi agriniz kanamaniz olursa hemen doktora gidin