tarcinnnn24 Selamlar, boş gebelik nedeniyle 2 hafta önce kürtaj oldum yarın kontrolüm var beta bakılıyor mu aç mı gitmem gerekiyor acaba bilgisi olan yazabilir mi? Teşekkürler🌼
Asi_07 İki kürtajımda da beta bakılmadı ultrasonla baktılar parça kalmış mı rahim de sorun var mı diye sadece onun içinde aç tok farketmiyor zaten