muphem Şu an tam 12 haftalık bebeğim. 12+3’te doktora gideyim mi sizce cinsiyet belli olur mu? Yoksa 14. Haftanın bitmesini beklicem. Çok kararsızım, merakıma yenik düşüyorum :( gitsem gözükür mü acaba şu an diye
Merve_kucuk muphem 2’li tarama yaptırdıysanız eğer bir sorunda yoksa bekleyin bence. Zaten öğrenseniz bile detaylıya kadar bir şey almayın derim
yokusbebek muphem Bence erken daha. Erkekse belli edebilir ama. 16. hafta falan daha net belli oluyor.
sltn2686 muphem bekleyebilrsen bekle bana 13.haftada erkek gibi dedi ama kesin değil dedi ben o yüzden hıc almadım 17.hafta gidicez görücez yani kesin olmayınca da iyi olmuyo öyle 😂 ikili testi yapıldıysan bence bekle
muphem Merve_kucuk yok yaptırmadım yaptırmayı düşünmüyorum 😔 bir şey almak için değil de nedense bi merak sardı son zamanlarda
muphem yokusbebek kızımı 14 haftalıkken tahmin etti 15. Haftada kesin demişti ama bilmşyorum bekliyim madem🥲
Melismelo Bence bıraz daha sabır edin😅 ben 20+4 oldum hala bilmiyorum detaylıyı bekliyorum cünki göstermiyor🙈
Esra5151 muphem özele gidiyorum ben erkenden cinsiyetini söylüyorum cinsiyet partisi yapıyorlar dedi sonra yanılma olabiliyor bazen dedi benle tartışıyorlar dedi o yüzen 17 hafta olmadan söylemeyeceğim dedi 🙃
elif475475 muphem doktorunuz ne zaman çağırdı. Benimki 13 haftalıkken çağırdı mesela ben 13+3 te gideceğim. Oğlumda da 3 sene önce 13+4 de öğrenmişiz
elif475475 muphem 12 erken olabilir o zaman cinsiyet için. Yani tahminde illa ki bulunuyorlar ama en sağlıklı sonuç zaten 16 da kesinleşiyor