_Feslegennn__34 Üzülmek için erkenmi yoksa beklemelımıyım dayanamadım test yaptım negatif çıktı böyle olur pozitif gören var mi kızlar 🥺
anneolmayolunda59 _Feslegennn__34 merhaba canım senle aynıyız benimde çatlatmanın 10. Günü bende erken gebelik testi yaptım negatif çıktı kan verdim 2.8 çıktı 2 gün sonra tekrar yapıcam inşallah güzel haberler alırız
_Feslegennn__34 anneolmayolunda59 ayyy amin inşallah ya kaç yumurtan gelişmiştı benim 3 tane gelişmiştı bide ilişkilerı gün aşiri mi yoksa hergun mu bizim hergun 5 gün boyunca olmuştu
orkidemm_ _Feslegennn__34 benim doktorum da bana 5 gün üst üste demişti ama bu çok saçma 2 kez öyle oldu 2 sinde de negatif oldu niye 5 gün veriyor anlamıyorum
_Feslegennn__34 orkidemm_ valla Buda bana üst üste 3 gün dedı ben 5 gün devam ettim dün test yaptım 10 gündü çokk silik çıktı şimdi 14 günü bekliyorum